Klacht: Postbezorgers doen maar wat!

Madam Butterfly55 op 14 september 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren tussen 12.10-14.10 zou mijn pakket bezorgd worden. Dus niet!
Zoals gewoonlijk gaat het weer eens mis met die bezorger!
Er lag dus een briefje in mijn gang, dat het pakket naar de Westerstraat is gebracht! Dit is helemaal niet in mijn buurt!
Die graftak heeft niet eens aangebeld of geklopt! Ik woon beneden en mijn honden slaan dan aan! Niets! Alleen dat briefje met de Westerstraat! En 2 uur voor Jan L. zitten wachten!
Ik heb toen PostNL klantenservice gebeld, het was toen 14.30 en ze zei, dat de bezorger alsnog mijn pakket voor 16.00 uur zou brengen! Wéér 2 uur voor Jan L. gewacht! NIETS!
Vandaag heb ik dus wéér voor de zoveelste keer een klacht ingediend bij PostNl en de medewerkster van de klantenservice zei, dat ik dus óók bij u een klacht in moet dienen!
Ik heb al een A4tje op de deur gehangen met de vraag, waarom hij niet aangebeld of geklopt heeft en of hij soms een lilliputter is, met korte armpjes en beentjes, dan had ik er nog wel begrip voor!
Nu moet ik 20 minuten fietsen om mijn pakket op te halen….dat is toch lariekoek! Voor hetzelfde geld ben ik zwaar hulpbehoevend!

Ik hoop, dat u iets aan deze klacht kunt doen en dat die bezorger eens flink aangesproken wordt!

Gewenste Oplossing:

Als de postbezorgers eens hun werk naar behoren doen en niet zomaar wat pakjes in de rondte strooien! Zijn ze achterlijk of analfabeet? Of hebben ze er gewoon geen zin in?

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

PostNL

Heeft op 14 september 2021 om 08:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een bezorger die niet heeft aangebeld. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat het vervelend is dat het vervelend is als de bezorger niet bij u aan de deur belt maar wel een briefje in de bus gooit. Volgens mijn informatie is hier al een klacht over uitgezet naar het depot zodat de bezorger hierop wordt aangesproken.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Madam Butterfly55