Klacht: post verkeerd bezorgd

op 30 juni 2017 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De post word heel vaak in de verkeerde brievenbus bezorgt er word niet naar het huisnummer gekeken, er is al een aantal keer belangrijke post niet bij mij bezorgt van de belasting , van het borstonderzoek , mijn autopapieren.

Gewenste Oplossing:

De post in de juiste brievenbus

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sandd over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sandd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sandd

Heeft op 14 juli 2017 om 13:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door anneke scholte