Klacht: Post niet bezorgd

op 08 oktober 2016 over rvn roosendaal in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik krijg deze maand al een aantal brieven binnen met incasso kosten terwijl ik de eerste versies dus eerste betalingsverzoeken niet eens binnen heb gehad. Overigens alle bedrijven opgebeld van goh hebben jullie de brieven wel opgestuurd? Ja mevrouw dat is netjes gedaan. Dus dan gaat er toch echt iets met het bezorgen verkeerd. Nu kan ik dus honderden euro’s meer betalen omdat de bezorgers van de abel tasmanstraat in roosendaal niet goed hun werk doen. Dit vind ik niet normaal en hoop dat jullie er een goede oplossing voor kunnen bedenken.

Het fijnste zou zijn als ik alle incassokosten die ik door jullie heb gekregen. Ook van jullie terug krijg. En voorlopig dat er in de toekomst niks mis gaat.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over rvn roosendaal

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over rvn roosendaal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Esengulkapar