Klacht: Positieve feedback

op 22 september 2017 over Wordans in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb geen klacht, want ik ben tevreden, zie hieronder.

Gewenste Oplossing:

Het gaat mij niet om een klacht. Ik wil even laten weten, dat ik door Wordans uiterst correct ben behandeld. Ik had al een bestelling geplaatst, maar eigenlijk wilde ik nog iets toevoegen. Na telefonisch contact met Igor, bleek dat geen enkel probleem. Ik kreeg een "kortingscode", die ik op de nieuwe bestelling kon invoeren, waardoor de oude bestelling terugbetaald werd en ik hoefde alleen nog een aanvulling te doen voor de nieuwe bestelling. Bij ontvangst van de zending, bleek dat er iets fout was gegaan in de communicatie tussen administratie en magazijn, waardoor ik allebei de pakketten geleverd kreeg, maar ik mocht het "verkeerde" pakket met de bezorger mee terug mocht geven.
Niks retourzending of inleveren bij een afhaalpunt. Het mocht gewoon met de bezorger retour!!!!
Goed afgehandeld. Bedankt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wordans

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wordans nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marja Schouten