Klacht: porstnl portokosten

op 22 januari 2014 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn klacht is dat Postnl een kaart in de bus doet met verzoek om portokosten te betalen van een poststuk (kaart in envelop) die bezorgd is. Deze was/is volgens postnl onvoldoende gefrankeerd geweest door de afzender. Ik wil u laten weten dat ik als ontvanger geen kosten voor anderen ga betalen die niet goed opgelet hebben. Het zou wel terecht zijn als het een poststuk zou betreffen die ik verzonden zou hebben edoch dat is niet aan de orde.

Kosten bij de juiste persoon verhalen en als u daar niet achter kunt komen is dat uw probleem en niet van de ontvanger die nergens om gevraagd heeft.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

3 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Wilt u met ons contact opnemen via Twitter @PostNL , Facebook.com/PostNL of kijk op onze website www.postnl.nl. Hier vindt u ook de overige contactgegevens van onze klantenservice.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 26 november 2014 om 13:13 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Sinds 1 november neemt PostNL ook de klachten in behandeling die op de site van Klacht.nl worden ingediend.

Omdat uw klacht al lange tijd geleden is geplaatst, gaan wij ervan uit dat deze verouderd is of op een andere wijze al is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Y. Groen