Klacht: Poolse cola over datum!

op 13 januari 2014 over Esso in de categorie Tankstations

Vorige week donderdag nietsvermoedend een fles Cola Zero gekocht bij Esso Voskuilen. Eenmaal dorstig in de auto nam ik een slok… Helaas was de smaak niet hetgeen dat ik verwachtte. Auto langs de kant gezet en met lampje aan gekeken wat ik gekocht had. Wat bleek, POOLSE Cola Zero, maar dan over de datum. Iets dat je niet verwacht in een gehucht als Woudenberg. Gebeld naar het station. Een vriendelijke medewerkster nam op en gaf aan dat dit een apart geleverde partij was.(Apart was hij zeker) Ik kon terug komen voor een nieuwe fles. Gezien ik er iedere dag (langs)kom vrijdagmorgen even gestopt en geruild. De medewerkster bood haar excuses aan en alle flessen waren uit het schap gehaald. Vanmorgen wederom mijn dagelijkse stop bij Esso Voskuilen, tot mijn grote verbazing stond het schap weer vol met Poolse Cola die over de datum is. Medewerkster er op aan gesproken… Jah, Kees(bedrijfsleider) vond het zonde om weg te gooien, dus moesten we het weer in het schap zetten…

Gewoon goede producten inkopen bij reguliere leveranciers en niet proberen door zwart ergens in te kopen de marge te verhogen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Esso

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Esso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Essovoskuilen