Klacht: Polisnummer 54134182

op 23 april 2017 over EWP European Warranty Partners SE in de categorie Verzekering

UPDATE 4 AUGUSTUS 2017. Ze blijven erbij dat het een orginele Apple is. Verzekering is opgezegd nadat IK een in gebreke brief heb verzonden. IK BEN VAN ZE AF. NOOOOOOIT MEER EWP. NOOOOOOIT MEER. UPDATE: wederom een kloon ontvangen. Swoop, het bedrijf van wie wij de 2de telefoon hebben ontvangen geven zelf aan dat de iPhone een kloon is. WERT blijft beweren dat het een origineel is. BIJ DEZE ZEG IK MIJN TELEFOON VERZEKERING

VOOR DE ZOVEELSTE KEER OP. WERT JE KUNT DOORGAAN MET NIET REAGEREN MAAR IK GA NIET MEER BEETALEN!!! EN NIET ERBIJ ZETTEN DAT HET IS OPGELOST WANT JULLIE LOSSEN NIKS OP!!
Mijn telefoon is gestolen. Ik heb alles opgestuurd en kreeg 1 week later een email met het verzoek om mijn aangifte mee te sturen. Had ik al meteen gedaan bij het opgeven . Ze reageren niet op mijn email en via de klantenservice krijg je geen antwoord omdat hun klantenservice geen inzage in gegevens heeft. (Zeggen ze) Ik betaal elke maand 10 euro en wil gewoon een telefoon waar ik ook verzekerd voor ben. UPDATE : 11 februari 2017!!! NA 2 maanden kreeg ik een telefoon. Die ging binnen 2 weken kapot. Ik heb het naar phoneworld gebracht. Phoneworld gaf mij aan dat dit geen originele iphone is maar een kloon. Er zitten geen Apple onderdelen in dus kunnen ze het niet repareren. Voel mij echt besodemieterd door EWP.

Ik een originele iPhone heb ontvangen en MIJN VERZEKERING IS OPGEZEGD!!!!!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EWP European Warranty Partners SE

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over EWP European Warranty Partners SE nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EWP European Warranty Partners SE in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Chiara Nvt

1 week geleden - Eindelijk ben ik van ze af .NOOIT MEER EWP. NOOOOOOIT MEER.

Alle klachten die gemeld zijn door Chiara Nvt