Klacht: Slechte kwaliteit

penelope44 op 13 december 2021 over Polette in de categorie Opticïens en brillen

In de eerste week van het ontvangen van mijn bril zat er tot mijn grote verbazing een kras in het midden van het glas. Ik heb hem schoongemaakt met het bijgeleverde doekje en bewaard in een doosje als ik hem niet gebruikte. Ik heb daarna contact opgenomen met polette waarna ze me vroegen of ik foto’s op een witte achtergrond kon maken. Ik weet niet of de ‘experts’ van polette, zoals ze ze zelf noemen, ervaring hebben met foto’s maken, maar als je van een kras op je bril foto’s wilt maken is het onmogelijk dit vast te leggen op een amateur smartphone cameratje. Natuurlijk heb ik andere goede foto’s video gemaakt om aan te tonen dat er niet met de beelden is geknoeid. Na een aantal weken niks te horen heb ik terug gemaild en uiteindelijk krijg ik vandaag een mail terug. ‘Zoals op onze website is aangegeven zijn wij in het bijzonder niet verantwoordelijk voor (zelfs niet in het kader van de standaardgarantie) normale slijtage, schade door ongevallen of als resultaat van abnormaal gebruik.’
Ik kan niet bewijzen dat de bril abnormaal gebruikt is, maar het is niet zo. Ik heb er niks vreemd mee gedaan. Natuurlijk blijft het erg vreemd dat er een kras op een bril komt die ontkrast en ontspiegeld is, zeker in de eerste week van dragen. Ik heb er verder niks ‘abnormaals’ mee gedaan. Afgaand op de scheve neuskussentjes en brillenpootjes moet ik concluderen dat polette’s kwaliteit erg achteruit is gegaan. Ze willen me niet helpen, enkel een 15% kortingsbon aanbieden. Maar laten we eerlijk zijn, daar heb ik weinig aan, want ik neem een bril voor langdurig gebruik. Ik ga voortaan wel naar de winkel, want met deze kwaliteit kan ik maar beter een bij eyelove gaan halen.

Kras weg…

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Polette

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Polette nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door penelope44