Klacht: Slechte verkoop en te late reactie

Jootje op 14 december 2021 over Polette in de categorie Opticïens en brillen

Bril besteld bij Polette Utrecht. Betaald. Koop er al tijden, tot op deze keer na prima. Betaald en vroeg direct daarna direct of ze dezelfde glazen als de vorige had overgenomen. Nee zei de verkoper gewoon dikke, uhh maar jullie vragen niets, ik heb altijd dunne in bruine kleur. Kunt u dit veranderen? Nee, kan ik niet, maar dit kunt u zelf thuis op account doen. Geen probleem Binnen 1 uur gedaan geen reactie. Na 1 uur weer een mail gestuurd, geen reactie. De volgende dag weer gemaild geen reactie. Toen zag ik de chat. Ben gaan chatten. Polette is heel star. Verandert niets, ik zit met een bril met jampotglazen. U had zelf op moeten letten. Nee, polette ik moet opletten maar de verkoper is er voor opgeleid en ik neem aan dat die weet wat je aan de klant moet vragen. Daarnaast was ik tijdig met de melding en Polette reageert gewoon niet.

Deze bril met de dunste meekleurende glazen. Uiteraard betaal ik de meerprijs

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Polette

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Polette nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jootje