Mijn Klacht:
Ik heb enkele weken geleden een thermostaat gekocht bij Polarheat.nl, maar deze functioneert niet naar behoren. Ik heb direct na de bezorging, één dag later, zowel per e-mail als telefonisch contact opgenomen om het probleem te melden. Tot mijn grote teleurstelling krijg ik geen medewerking van Polarheat.nl. Ze sturen geen retourlabel en beweren dat ik eerder aan de bel had moeten trekken, terwijl ik dit al gedaan heb. Daarom verzoek ik hen dringend om de thermostaat retour te nemen, aangezien deze nog binnen de garantietermijn valt, en mijn aankoopbedrag terug te storten.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek Polarheat.nl om de defecte thermostaat retour te nemen en mijn geld terug te storten.

