Klacht: Poging tot oplichting? Kapot uitschuifsysteem tafel.

op 19 februari 2018 over Rofra Home in de categorie Horeca

We hebben 30-11-2017 een tafel gekocht, NLRO00-003 model El Barno.
Het betrof een showroommodel, voor een gereduceerde prijs.
Conditie: geen garantie, eigen vervoer. Maandag 4 december j.l. ben ik met een verhuismedewerker naar binnen gegaan en is de man de tafel gaan demonteren. Halverwege constateerde hij, dat het schuifmecha-
nisme op meerdere plaatsen gespleten was. Mij was het nog niet opgevallen. De verkoper er op gewezen met mijn opmerking; dit hebben jullie moeten weten! We hebben de tafel laten staan, met de toezegging van de verkoper dit te melden.
In de avond ben ik gaan googelen en ben mij rot geschrokken.
Van Radar tot Kassa in de spotlights, tot ook vele anderen individuele gedupeerden, ook van zeer recente data. 6 December kreeg ik een mail waarin een valse schets werd gegeven van hoe de zaak was verlopen,
maar wel met de toezegging dat er een nieuwe tafel met een goed onderstel geleverd zou worden. (Rayonmanager Dhr. Krol).
Meerdere keren hebben wij per mail gevraagd om de levertijd en hebben een deatline gesteld van 6 weken. Nul, nul, nul reacties.
Geen garantie? Geen vervoer? Als bij mij thuis het gebrek was geconstateerd, dan hadden ze mij toch mooi belazerd, niet waar
meneer de rayonmager? niet waar ROFRA Nederland in Vaassen?
Aspirant-kopers geef ik het advies om ook naar nl.trustpilot.com te gaan!!
Ook naar “waarschuwing Nano Interieur/Rofra Home” googelen. Immers, een gewaarschuwd man telt voor 2.
Nb. In goed vertrouwen had ik de tafel op 30-11-2017 al betaald,
dit in filiaal Rofra, Balkweg aan de woonboulevard in Den Bosch.

- Dat het duperen door ROFRA van kopers onderhand stopt!
- Dat mijn tafel waar voor betaald is alsnog binnen 14 dagen geleverd
wordt

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rofra Home

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rofra Home nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Exterkate2612120993