Klacht: Geen antwoord op een vraag

op 17 april 2019 over Plus500 in de categorie Online Beleggen

Vandaag een vraag gesteld over een rollover waar ik geen voordeel inzag, sterker nog ik zag een enorm nadeel die ik ook met Plus500 medewerker deelde, ook melde ik het gevaar wat ik zag met een enorme koers daling omdat na deze rollover de koers erg hoog werd neergezet bij opening, deze hebben ze door gezet naar een andere afdeling, ik wacht nu nog steeds op een duidelijk antwoord, terwijl ik toch een redelijk hoog bedrag aan allerlei kosten aan hun Plus500 mag betalen, wel konden ze me vertellen dat het verlies wat ik heb mijn verantwoording is, wat ik dus niet terecht vind omdat ik de vraag al voor 12 uur vandaag stel met een prognose wat er gaat gebeuren en dat ik een antwoord wil op mijn vraag, waar ik tot nu toe nog steeds niks op heb vernomen.

Heb niet een goed gevoel over deze partij nu ik deze onprofessionele manier van afhandelen meemaak.

kosten dekking van de slot koers 16-04-2019

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Plus500

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Plus500 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wientjes