Mijn Klacht:
Vandaag zou ik twee ballen ophalen van een actie die tot 30 juni geldig was. Tot mijn grote teleurstelling waren ze er echter niet meer. Ik vind het niet juist dat Plus klanten hiermee lokt om boodschappen te komen doen met deze acties, terwijl de producten niet beschikbaar zijn. Ik heb de kaarten nog bewaard, maar het lijkt erop dat er geen ballen meer nageleverd zullen worden.
Gewenste Oplossing:
Ik zou graag willen weten of er nog ballen nageleverd worden, of anders een passende compensatie voor deze situatie.

