Klacht: Plus Korenlander donker brood smaakt nergens naar

op 07 februari 2019 over Plus in de categorie Supermarkten

Het zogenaamde meergranen brood van de Plus smaakt nergens naar. Dit kan je geen brood noemen en al helemaal geen meergranen. Het lijkt wel een soort vochtige spons waar je op kauwt. Het is een hele vreemde samenstelling en volgens mij komt dit rechtstreeks uit een chemische fabriek. Ik snap niet dat toegestaan is om dit te mogen verkopen. Zulk smerig brood wat niet eens lijkt op brood. Dit komt niet eens in de buurt van zelfgemaakt brood van een echte bakker. En als je er wat van zegt tegen de bedrijfsleider dan is het, ja dit is wat de consument wilt. Dat willen ze helemaal niet, dit wordt gewoon door de consument in haar of zijn strot gedouwd.

Ik ben tevreden als dit brood niet meer verkocht wordt , uit de schappen wordt gehaald, en dat geldt niet alleen voor Korenlander Donker maar voor elk ander soort brood wat er verkocht wordt bij Plus. Dit is een schande dat dit verkocht mag worden als brood. Dit is gewoon goedkope troep maar wordt wel voor een te hoge prijs verkocht. Het is niet te vreten. Alleen goed om weg te gooien.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Plus

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Plus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MilosPaja