Mijn Klacht:
Mijn tweelingzus is zaterdag 22 febr. Jl. door de “chef” , ten gehore van iedereen, neergezet als winkeldief. Ze mocht niet meer met de zelfscan ,app geblokkeerd maar ALLEEN nog de boodschappen op de band bij de kassa leggen. stomverbaasd waarom ? Is het omdat pak soep dat ik 14 dagen geleden nog in mijn hand had en vroeg scan jij dat even, Dat kon de “chef” niet zeggen . Want er was nog meer aan de hand. !!!!!!! Wat dan ?…… wist hij niet. En ook geen bewijzen!!!!!
Mèt vandaag maandag 24 febr. erbij is ze 3 x neergezet als de grootste bedrieger!!!!!
Daar moet je 40 jaar klant voor zijn. Nagekeken van febr. 2024 tot 22febr. 2025 84 x gepind voor €4500 .
en andere chef lieten haar aan de service balie in de zaak staan zodat iedereen het weer kon horen,
Ze hebben haar als een onmondig kind de mond gesnoerd en liepen weg…….zeggende onderelkaar
“””””” mèt die vélt neet te praote “””””” Mèt DIE valt niet te praten.
Dat is niet waar ze hebben haar niet aan het woord gelaten…….Ik heb het zelf gezien en gehoord want stond op 2 meter afstand in de hal. Wat mijn zus niet wist en die TWEE ook niet ( lijken precies op elkaar)
We zijn 82 jaar en dochters van vader adjudant van politie en dan ………. Onbegrijpelijk.
Daarom sta ik erop dat dit VOORVAL met mijn zus in orde wordt gemaakt.
Gewenste Oplossing:
Dat het met mijn zus inorde wordt gemaakt.
En wat nog veel meer wat is dat willen hierover duidelijkheid.
Ik heb deze klacht ingediend omdat ik dit niet pik wat ze mijn zus hebben aangedaan.
