Klacht: Lomp personeelslid

e-mailadresjes op 31 maart 2025 over Plus in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisterenmiddag (zaterdag) heb ik boodschappen gedaan en omdat er weer geen kassa open was, liep ik naar het poortje om een meter rechts voorbij het poortje bij de servicebalie af te rekenen.
Daar was ook niemand om te vragen het poortje te openen. Gelukkig ging er net iemand de poort door zodat ik een seconde later bij de balie was en de inkopen alvast uitpakte zodat ik kort daarma bij een bediende kon afrekenen.
Deze sjagrijnige bediende vroeg of ik de boodschappen wilde afrekenen. Hoezo, je denkt toch niet dat ik dit allemaal (tien producten) terug kwam brengen?, reageerde ik. Hij legde uit dat hij dacht dat ik alles wilde stelen omdat ik zonder aan iemand te vragen het poortje te openen door de poort ging. Wat een domme, lompe, paranoïde jongeman is dit! Ik wil persoonlijk geholpen worden, liefst bij een kassa en niet door dit soort klanten wegjagende bedienden. Na vijftig jaar in deze super te hebben gewinkeld ga ik voortaan naar Albert Heijn waar ze altijd minstens één kassa open hebben als er geen excuses komen.

Gewenste Oplossing:

Excuses en ontslag van de bediende.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Plus

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Plus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door e-mailadresjes