Klacht: Elke week problemen met afgeprijsde artikelen

op 12 december 2018 over Plus in de categorie Supermarkten

Hier in Raamsdonksveer komt het regelmatig voor dat de acties niet doorgevoerd zijn in de kassa, waardoor aanbiedingen voor de volle prijs berekend worden, Als men er dan over klaagt word de prijs alsnog aangepast bij betaling, maar kom je dan dezelfde dag nogmaals om dat product te kopen dan betaal je weer het volle bedrag, men gaat er blijkbaar van uit dat als men geen kassabon vraagt is het maar extra voor hun.
Deze week aanbieding Dettol Power Fresh Allesreiniger flacon 500 ml € 0,99 maar wat word er in rekening gebracht juist ja €. 2,27 schande en dit soort dingen gebeurt wekelijks hier in Raamsdonksveer.
Gelukkig nog op tijd in de gaten gehad.
Jullie actie staat niet juist vermeld!! Het is uberhaubt echt opletten bij de Plus .
Jammer voor het personeel want die meisjes krijgen al die klachten van boze klanten aan te horen.
Wij en velen vaste klanten zijn teleurgesteld en voelen zich misleid door de acties.

Geen gedoe meer bij de kassa!
De beheerder moet beter op de prijzen gaan letten want dit gaat de plus veel klanten kosten.
Elke week zijn er wel diezelfde problemen met afgeprijsde artikelen.
Het moet nu maar eens ophouden.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Plus

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Plus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door pietvanbeijnen@ziggo.nl