Klacht: 2 pleisters in mijn vlees

op 03 december 2018 over Plus in de categorie Supermarkten

Ik heb net een bakje gourmetvlees gekocht bij de Plus.
Rundervinkjes met roomkaas €3
Na ze alle 4 te hebben gebakken, er was aan.de buitenkant niets vreemds te zien, kwam ik in 1 van de 4 stukken 2 vieze pleisters tegen. Dit helaas pas toen ik er al een paar keer op gekauwd had en het vreemd vond dat ik mijn vlees niet door kreeg. Ik ben helemaal niet flauw maar loop nu al een uur met braakneigingen. Ik weet niet eens of de persoon die deze pleisters heeft gedragen iets mankeert od.
Breng ik het naar de Plus terug omdat 2 pleisters in mijn vlees mij toch echt te ver gaan, zegt die jongen….dit kan eigenlijk niet want ze gebruiken daar altijd blauwe pleisters. Uhhh wil je nu zeggen dat ik dit verhaal aan het verzinnen ben omdat het huidskleur pleisters zijn ????
U moet weten, ik woon alleen en heb al wkn geen.pleister in mijn handenin de buurt gehad.
Dit zat echt in het vlees

Groetjes Gerrie

Als er contact met de fabriek wordt opgenomen en dit serieus behandeld wordt. Dit mag niet gebeuren, is erg vies en ongezond

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Plus

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Plus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door G.Verspeek