Mijn Klacht:
PLUS Oelerweg Hengelo (O)
Ik heb 2 pakketten opgehaald op zondag 03-03-2024 rond 17.15 uur.
– In het ene pakket zat 1 zak groente met uiterste verkoopdatum van zaterdag 02-03-2024.; dus 1 dag over tijd . (De foto kan op verzoek opgevraagd worden. Deze optie kan ik momenteel niet vinden.)
– In het andere pakket zat wokgroente wat nat en slijmerig was.
Ik heb dit aangegeven bij de balie. Maar de betreffende baliemedewerkster, gaf aan er niets aan te kunnen doen. IK heb gevraagd of er een ander product ter vervanging gezocht kon worden. Dit kon niet. Ze draaide zich om en ging vervolgens met de rug naar mij toe door met schoonmaken.
Het vervelendste van dit alles en wat mij het meest stoorde vond ik de manier van handelen van de baliemedewerkster. Ze had meer moeite kunnen doen of iemand van de leiding kunnen vragen. Vooral omdat dit om 2 producten ging. Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal in orde is, maar ik vond mij totaal niet serieus genomen. Ik heb uiteraard het ene pakket met de slijkgroente om kunnen ruilen met een ander pakket, nadat ik hierom specifiek gevraagd had. Jammer dat dit zo moest gebeuren. Dit verdient geen schoonheidsprijs.
Gewenste Oplossing:
Het zou fijn geweest zijn dat er - in dergelijk geval - er door de medewerkster meegedacht wordt aan een oplossing ter plekke, zodat de klant zich serieus genomen voelt.
Eventueel een voucher ter compensatie.