Klacht: Pluizen van nieuwe trui

op 09 maart 2020 over Tommy Hilfiger in de categorie Internetshops - Kleding

Ik heb op 25 febr 2020 bij de bijenkorf een dure trui gekocht van mijn eerste verdiende geld. Heb er hard voor gespaard en was er superblij mee!

Nu 2 weken later zitten er al overal pluizen aan en is ie alles behalve mooi. Krijg allemaal opmerkingen erover. Heb hem bij elkaar denk ik 3x aangehad. Mijn moeder heeft hem 1 x op handwas programma gewassen. Zoals op het etiket staat vermeld.

De trui heeft mij 110 euro gekost en ben hier dus erg verdrietig over…ik dacht hier heel lang mee te kunnen doen. Meestal gaat duurdere kleding toch langer mee? Heb geen bon meer maar wel mijn ing bankafschrift als bewijs dat ik hem echt pas 2 weken heb.

Dave v Delft

Ik zou heel graag een nieuwe trui willen. Liefst dezelfde aangezien ik hem nog steeds top vind. Als jullie denken dat ie weer gaat pluizen, dan liever mijn geld terug of een tegoedbon.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tommy Hilfiger

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tommy Hilfiger nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dave v Delft