Klacht: Pluizen stoelbekleding

op 18 december 2017 over Citroën in de categorie Automerken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onze nieuwe auto liet na een jaar gebruik een pluizende bekleding zien van de bestuurdersstoel. De bekleding werd op 10 maart 2017 vervangen. Keurige service. Er werd wel verteld dat het kwam door portemonnee in achterzak. Ik ( vrouw) heb geen portemonnee in mijn achterzak.

Nog geen drie maanden later precies hetzelfde euvel. De verkoper van nieuwe auto’s zei dat het mogelijk komt door de sensor in de stoel. De garage melde dat de garantie was verlopen. Dus de nieuwe bekleding is na drie maanden uit de garantie???? Wederom werd gesproken over portemonnee. Mijn echtgenoot bestuurt de auto maar zeer sporadisch en dan haalt hij zijn portemonnee uit zijn achterzak.

Gewenste Oplossing:

s.v.p nieuwe en goede kwaliteit bekleding die past bij deze dure auto's

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Citroën

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Citroën nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr.Petiet