Mijn Klacht:
Afgelopen juni (2018) heb ik, na schouw en offerte, mijn gevel laten isoleren met isowool. Gedurende het isolatieproces werd duidelijk dat er minder m2 dan voorzien kon worden geïsoleerd. Meteen de contactpersoon gebeld. Die werd onbeschoft en chagerijnig en verwees me door naar aftersale. Telefonisch contact opgenomen. Ik zou worden opgebeld.Niet gebeurt. Gemaild. Twee mails later heb ik nog geen bevredigend contact gehad en beschuldigt het bedrijf mij van liegen. Dit, terwijl de voorlichting over de isolatie niet klopte, en de gevels die nu geïsoleerd zijn waarschijnlijk niet de gewenste besparing opleveren, omdat ze gedeeltelijk zijn geïsoleerd. Ik voel me bekocht en onheus bejegend door dit bedrijf.
Gewenste Oplossing:
Ik zou willen dat de rekening wordt aangepast aan het daadwerkelijke m2 dat is geïsoleerd en dat het bedrijf erkent een fout te hebben gemaakt, zowel met voorlichting als met afhandeling van het isolatieproces en de communicatie daar over..
