Klacht: Plisse gordijnen + afwerking

op 07 februari 2018 over Carpetright in de categorie Interieurbedrijven

Naast vloeren en gordijnen ook plisse gordijnen besteld bij Carpetright. Allereerst kleuren verkeerd opgehangen. ‘Dat kan je makkelijk zelf omwisselen…’ niet dus. Vervolgens heeft Carpetright ze verwisseld. ‘S avonds vielen gordijnen naar beneden toen ik ze dicht wilde maken. Weer gebeld en hij kwam het wel even maken. ‘Nieuw systeem’ werd gezegd nadat er weer een gat in de muur is gemaakt. Nu zijn ze weer naar beneden gekomen en Carpetright komt niet met een goede oplossing. Ik heb ook aan gegeven dat als het raam in kiepstand staat de gordijnen niet aansluiten. Ook daar geen gehoor aan gegeven en de oplossing is snel snel. Uit eindelijk 8000 euro betaald voor alles dus dan verwacht je wel service.

Als alles nu op een fatsoenlijke en duurzame manier gemaakt ipv snel snel. Ik heb ook geen vertrouwen meer in de man die alles komt maken.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Carpetright over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Carpetright in behandeling genomen

Bericht van Carpetright

8 maanden geleden - Geachte heer en/of mevrouw, Graag bevestigen wij de ontvangst van uw bericht welke in goede orde is aangekomen. Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite hebt genomen ons aan te schrijven via klacht.nl. Carpetright neemt uw bericht graag in behandeling waarna wij telefonisch contact met u op zullen nemen om de voortgang te bespreken. Echter hebben wij meer informatie van u nodig. Wellicht kunt u ons laten weten om welk filiaal van Carpetright het gaat, zodat we de benodigde informatie kunnen opvragen. Bij voorbaat dank voor uw medewerking en ik verwacht u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Carpetright Aftersales

Reactie van de melder van de klacht Michelle5000

8 maanden geleden - Hallo, Het gaat om Carpetright Diemen. Groeten, Michelle

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Carpetright een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Carpetright

Heeft op 16 maart 2018 om 14:29 geantwoord