Klacht: Plinten niet afgekit

op 15 oktober 2016 over Carpetright in de categorie Interieurbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

13-2016 is de laminaat vloer gelegd.
De stoffeerders moeten nog steeds de hoge plinten afkitten( volgens afspraak) Herhaaldelijk contact gehad met de verkoper en medewerkers Carpetright. Meer dan 8 keer contact gehad. Het zou geregeld worden. Tot op heden niet gebeurd.

Gewenste Oplossing:

Als de plinten in bijpassende kleur zijn afgekit.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Carpetright over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Carpetright in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Carpetright een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Carpetright

Heeft op 17 oktober 2016 om 09:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Tobeas,

Graag bevestigen wij de ontvangst van uw bericht welke in goede orde is aangekomen. Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite hebt genomen ons aan te schrijven.

Carpetright neemt uw bericht graag in behandeling waarna wij telefonisch contact met u op zullen nemen om de voortgang te bespreken. Echter hebben wij meer informatie van u nodig. Wellicht kunt u ons laten weten om welk filiaal van Carpetright het gaat, zodat we de benodigde informatie kunnen opvragen.

Bij voorbaat dank voor uw medewerking en ik verwacht u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Carpetright After Sales

Alle klachten die gemeld zijn door Peter Tobeas