Klacht: Plint faktum lindigö keuken niet meer leverbaar

op 08 juni 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na amper 3 jaar gebruik van de keuken gaat de plint kapot. Garantie 25 jaar. Echter de onderdelen zijn maar te bestellen tot oktober 2016.

Vervolgens wil je nieuwe plinten bestellen; zijn ze niet meer leverbaar.

Wat een service? Hoezo garantie op onderdelen!!!

Gewenste Oplossing:

Ikea moet zijn afspraken nakomen en de desbetreffende plinten naleveren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 13 juli 2016 om 15:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hej Francien,

Bedankt voor je bericht. Vervelend om te lezen dat de plint kapot is gegaan. Kan je aangeven hoe is dit is gebeurd? Als het een garantiegeval is raden we je aan contact met ons op te nemen via onze directe contactkanelen. Als de artikelen niet meer op de FAKTUM webwinkel staan kan je deze helaas niet meer bestellen.

Mocht je momenteel of in de toekomst nog vragen of klachten hebben, dan raden we je aan contact op te nemen met onze collega’s van de IKEA klantenservice, via één van de volgende directe contactkanalen: https://www.ikea.com/ms/nl_NL/customer_service/contact_us/contact_us_intro.html

Met vriendelijke groet,
IKEA Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Tegels31