Klacht: plattegrond winkel

op 23 juli 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

De vernieuwde ikea utrecht is erg onoverzichtelijk. Er is geen plattegrond vd woonaccessoires afdeling (alleen met nrs aangegeven). Te begrijpen omdat ikea graag wil dat je tig keer langs alle schappen loopt, maar het zorgt ervoor dat ik niet graag meer naar ikea ga. Door de verschillende wandelgangen is niet goed te zien waar zich wat bevindt. Ook na een aantal bezoeken iedere keer “verdwaald”. Heel erg irritant. Als je per ongeluk verkeerd loopt, moet je een enorme afstand afleggen door t magazijn…
Zet gewoon weer de plattegronden neer zodat je kunt visualiseren waar je bent!

Zet de ouderwetse plattegronden neer op de woonaccessoires afdeling.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 23 juli 2016 om 09:19 geantwoord

Hej,

Bedankt voor je feedback. We kunnen ons voorstellen dat je weleens de verdwaalt in een IKEA vestiging. We hebben daarom verschillende plattegronden in IKEA Utrecht geplaatst. Daarnaast hangen er borden aan het plafond voor de (verkorte) routes. Ook hebben we verschillende collegae rondlopen die je kunnen helpen met het vinden van een product en afdeling. Het plaatsen van oude plattegronden is helaas niet mogelijk.

We zullen de melding op klacht.nl sluiten. Het feit dat we deze klacht op klacht.nl op 'opgelost' zullen zetten, betekent uiteraard niet dat IKEA niet meer met je melding aan de slag zal gaan, maar dat wij je via dit forum helaas niet direct kunnen helpen.

Mocht je momenteel of in de toekomst nog vragen of klachten hebben, dan raden we je aan contact op te nemen met onze collega’s van de IKEA klantenservice, via één van de volgende directe contactkanalen: http://www.ikea.com/nl/nl/klantenservice/veelgestelde-vragen-en-contact.html

IKEA Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door mmmm220