Mijn Klacht:
Plastic huisjes, alsof we nog niet genoeg plastic rommel hebben. De oceanen zitten vol met plastic, het is een enorme uitdaging om dit op te lossen. We moeten er juist vanaf.
En wat doet AH? Nog meer troep fabriceren. Zogenaamd leuk voor de kinderen. Ik denk dat je de kinderen niet blij maakt op de lange termijn hiermee.
Gewenste Oplossing:
Niet meer van dit soort onzin acties. Meer initiatieven om plastic verpakkingen te verminderen.

