Klacht: plastic hoesje galaxy s 6

[email protected] op 28 maart 2018 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

ik heb een plastic achterkant voor me s 6 bij action gekocht,direct bij het indrukken gaat me beeld flikkeren,en kreeg em er niet direct uit. met een schaar eruit gewipt. dit alles in ongeveer 30 seconden. nu is me scherm kapot. na action geweest schade in behandeling genomen, en zeggen ze nu dat het niet kan!! na verschillende experts geweest die mijn vertelden dat het komt omdat het imitatie hoesjes zijn en me telefoon te strak zat waardoor er spanning op kwam!! waar kan ik hier verder mee terecht kosten 180 euro!!

het is de waarheid waarvan ik het onderbouwd wil hebben niet alleen vanwege de hoge kosten,maar ook omdat dat de action doodleuk zegt dat het niet kan!! wat voelt alsof ik een lieg

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

4 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https:www.action.comnl-nlklantenservicecontact. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door