Klacht: Planten betaald maar niet geleverd

op 18 mei 2018 over Gardini.nl in de categorie Tuin

Op 3 mei heb ik via de site gardini.nl voor 80 euro aan planten besteld en betaald via ideal. Bij de bestelling stond morgen in huis

De dag erna heb ik via Messenger een berichtje gestuurd. Er werd aangegeven dat er een levertijd bij de kweker was.

9 mei heb ik nogmaals een berichtje gestuurd. Toen kreeg ik terug dat ze konden zien dat de planten die dag bij de kweker waren verstuurd. Donderdag was hemelvaart dus ik zou de planten op vrijdag kunnen verwachten.

Op vrijdag geen planten. GLS, het vervoersbedrijf, levert niet op zaterdag. Op maandag wederom geen planten. Weer een berichtje gestuurd met de vraag of ze mij de track and trace code wilde sturen. Geen reactie.

Dinsdag, geen planten. Weer een bericht gestuurd met de vraag wat ik moet doen om de bestelde planten te krijgen. Geen reactie.

Het is nu woensdag, nog steeds geen planten en Gardini.nl reageert nergens meer op.

Ik wil de door mij bestelde en betaalde planten geleverd krijgen of mijn geld teruggestort.

Reactie van de melder van de klacht Yvonne79

5 maanden geleden - Vandaag zijn de planten via TNT (dus niet GLS) aangekomen. Het probleem is opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door Yvonne79