Klacht: Oplichterij en vervalsing

op 26 maart 2019 over Places.nl in de categorie Marketingbedrijven

Na een gedoe met klachten eindelijk zwart op wit gekregen dat ik ze helemaal niks verschuldigd ben meer. Vervolgens krijg ik 1,5 maand later een dreigmail dat ik snel moet betalen en ze anders een incassobureau inschakelen.
Tevens zeggen ze in die mail dat ze met me gesproken hebben wat niet waar is.

Ga nooit met places.nl of telefoonboek.nl in zee!

Als ik geen dreigmails meer krijg en al mijn gegevens permanent uit hun systeem verwijdert worden.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Places.nl over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Places.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Places.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Places.nl

Heeft op 26 maart 2019 om 15:53 geantwoord

Beste Ricardo,

Hartelijk dank voor het kenbaar maken van uw klacht. Iets meer dan een maand geleden zijn wij samen tot en passende oplossing gekomen. Zoals al eerder afgesproken staat er geen bedrag meer open. U was al op de hoogte van het feit dat wij met een automatisch betalingssysteem werken, waardoor wij enkele herinneringen niet kunnen tegengaan tot het administratief helemaal verwerkt is (in dit geval is dat volgende week). U hoeft zich dus helemaal nergens zorgen over te maken. Zodra alles administratief werkt is zullen wij u dan, naar uw wens, uit ons systeem verwijderen.

Mocht u nog vragen hebben neem dan gerust contact met ons op via info@places.nl of via 024-3555299.

Jill

Alle klachten die gemeld zijn door Ricardo94