Klacht: Plaatstoewijzing

op 12 juli 2017 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De klacht is helemaal gelijk aan de klacht die ik heb gelezen. Twee plaatsen uit elkaar en ook nog in het midden, terwijl naast liggend gangpad en raam gewoon nog ter beschikking waren. Voor extra 10 euro zitten we weer naast elkaar, maar het is rg irritant . Volgende keer bij de prijsvergelijking dit meenemen. En mijn voorkeur gaat steeds meer naar andere maatschappijen als Transavia, die tenminste normaal doen. Slechte zet van RyanAir om op deze manier extra geld uit je zak te kloppen

Gewenste Oplossing:

Tevreden ben ik weer wanneer RyanAir deze streken laat vallen en weer gewoon naast elkaar toewijst.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Adcobv