Klacht: Plaatst review niet

op 07 juli 2017 over Gamma in de categorie Bouwmarkten

Een tijd terug kocht ik een set lamellen. Deze waren niet al te goedkoop en in de bouwmarkt word je verteld dat je ze alleen online kunt bestellen. Op de site staat dat je ze kunt laten afleveren in de bouwmarkt. Maar eenmaal aan het bestellen kom je erachter dat je ze alleen voor 29 euro kunt laten verzenden.
Ik plaats dus deze review.

Online te bestellen, maar verzendkosten te hoog. Product is mooi, maar erg veel werk om hem te monteren. Alle lamellen inkorten, omslaan, inklemmen en afknippen. De touwtjes er op zetten kost je je vingers, daar moet je een tang voor nemen. Maar eenmaal opgehangen zíen ze er ontzettend mooi uit. Toch zijn ze voor de kwaliteit te duur. Wat echt heel jammer is, in de bouwmarkt krijg je te horen dat je ze online moet bestellen. Er is geen voorraad. Maar als je ze besteld komt er een veel te hoog bedrag aan verzendkosten bij. De optie om ze bij de bouwmarkt af te halen was er niet. Voortaan maar in een webshop de spullen kopen. Hoge verzendkosten horen niet bij een bouwmarkt.

Ik krijg dus deze mail. Zonder duidelijke uitleg wat ik verkeerd doe.

Wij hebben uw onderstaande review gelezen en waarderen uw bijdrage. Helaas waren één of meer van de onderstaande feiten van toepassing waardoor uw review niet voldoet aan onze Gebruikersvoorwaarden. Bedankt voor het geven van uw mening. Wij hopen dat we een volgende review van u wel kunnen publiceren.

• Verwijzing naar een concurrent
• Klantenservice issues
• Juridische aangelegenheden
• Bezorg issues
• Gaat over verkeerde product
• Geen of te weinig tekst
• Verwijzing naar een prijs of url
• Niet geschreven in Nederlandse taal
• Ongepaste tekst of beeldmateriaal
• Product niet door klant gekocht of ontvangen
• Informatie waarmee personen te identificeren zijn
• Spam
• Schrijver onder 16 jaar

Indien uw beoordeling een vraag of een klacht betrof, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

De beoordeling van Gamma is niet onafhankelijk. Dit zouden ze eigenlijk moeten uitbesteden. Ik hoef geen vergoeding want ik wist waar ik mee bezig was voordat ik betaalde. Het product moet gewoon in de winkel te leveren zijn zonder extra kosten. Daar is een bouwmarkt tenslotte voor.
De oplossing is helder. Gewoon de review plaataen en de kritiek bekijken en zonodig verbeteren.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gamma

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gamma nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door citroentje68