Klacht: plaatsing zonnepanelen

op 21 mei 2020 over Volta Solar in de categorie Energieleveranciers

Eind 2019 heb ik tijdens een gesprek met Volta Limburg besloten om ook zonnepanelen te laten plaatsen. Ik heb een offerte ontvangen van Brian Duijkers ,VoltaSolar. Er zijn een aantal offertes gemaild. eerste instantie zou er 15 panelen geplaatst worden, 4 op het dak en de rest vespreid over de uitbouw.Daarna is iemand ter inspectie geweest, hij vond het dak van de uitbouw niet geschikt, dus er konden maar 9 panelen worden geplaatst. 4 op het dak en de rest op de uitbouw daar waar het wel mogelijk was. Ik heb meteen gezegd dat ik graag 15 panelen wil hebben. Uiteindelijk
is het dak gerepareerd en ik heb Brian Duijkers gebeld en gezegd dat ik graag terug wil naar het orginele plan om 15 panelen te plaatsen en dat ik een verklaring wil afgeven , dat mocht er een probleem met lekkage zijn dat ik niet bij u zal reclameren. Waarop mijnheer Duijkers mij een offerte heeft gestuurd ter ondertekening. In goeder trouw heb ik het formulier ondertekend. De dag van de plaatsing zeiden de heren van de montage dat ze geen tekening hadden ontvangen en vroegen ons waar de bekabeling moest zitten. Want ook de bekabeling zou van te voren met ons besproken moeten worden! De heren van de montage zijn begonnen met plaatsen ,toen mijn man zag dat zij maar twee panelen op het dak hadden geplaatst heeft hij meteen gezegd : klopt niet het moeten er 4 op het dak zijn en de rest op de uitbouw. De heren zeiden wederom dat ze geen tekening hadden gekregen en dat er maar materiaal was voor 2 panelen op het dak, maar hij zou nog materiaal halen en in orde maken. Toen is mijn man naar zijn werk gegaan en s’avonds bleek dat er toch maar 2 op het dak geplaatst zijn. Ik heb meteen de volgende dag naar mijnheer Duijkers gebeld en verteld wat er aan de hand was. Zijn antwoord was: mevrouw op de offerte dat u heeft getekend zijn maar 2 panelen op het dak. Ik ben zo verbaasd en teleurgesteld. Teleurgesteld omdat ik ervan uit ga dat u het beste aanbod doet bij uw klanten. De plaatsen waar de zon het meest op schijnt daar moeten de meeste panelen komen. Ik heb een foto met 4 panelen op het dak ontvangen, daarna is er iets gewijzigd waardoor er maar 2 zijn. Het is zo onterecht om nu te zeggen van had maar gekeken naar de foto dat erbij zat dan had u het gezien! Graag wil ik dit mondeling met u bespreken om verder uitleg te geven.

Als er 4 panelen op het dak zijn geplaatst

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Volta Solar

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Volta Solar nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KARAYAZGAN