Klacht: Plaatsing CAI-kast

op 08 mei 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Goedendag,

Vanmorgen heeft een monteur van Ziggo een nieuwe zogenaamde CAI- kast geplaatst voor onze woning.
De oude kast stond ook voor onze woning maar was qua afmeting acceptabel.
Echter zonder enig overleg of berichtgeving, heeft Ziggo nu een gigantische CAI-kast geplaatst op de plek waar de oude kast heeft gestaan. Het gevolg: een lelijk aanzicht van en uitzicht vanuit de woning. Mogelijk dat dit invloed zou kunnen hebben als wij ooit overwegen om ons huis te verkopen.

Ik vind het merkwaardig en totaal onacceptabel dat dit zonder enig overleg of berichtgeving is uitgevoerd. Het trottoir is eigendom van de gemeente. Maar dat er geen rekening wordt gehouden dat de kast gedeeltelijk voor een raam van een woning wordt geplaatst gaat mij te ver!
Ik zou tevreden zijn als er een nieuwe kast wordt geplaatst als van hetzelfde formaat als die van de oude kast. Of dat de kast elders in de straat wordt geplaatst. Zodat geen enkele bewoner daar last van heeft.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mug2022