Klacht: plaatsen van glazen schuifdeuren.

op 07 oktober 2016 over Van Zuiden Zonwering in de categorie Interieurbedrijven

Wij zijn in 2014 in zee gegaan met de heer Olaf van Zuiden om een aanbouw met screen te plaatsen. Dit is na maanden gezeur, uitstel en beloftes nagekomen mede door het feit dat hij een medewerker had die wij kenden. in 2015 besloten wij om hem nog een kans te geven om ipv dit screen een glazen schuifpui te plaatsen. De heer Olaf van Zuiden was er als de kippen bij om afspraken te maken en geld te innen € 500. Hadden we dit maar nooit gedaan want van hem hebben geen schuifpui en het geld nooit meer terug gekregen.
Uiteraard hebben we hem verschillende malen gemaild en uiteindelijk uit handen gegeven en een advocaat in de arm genomen. De heer van Zuiden stelt zichzelf boven de wet want ook op schrijven van de advocaat reageert hij niet, zelfs niet bij het niet nakomen van het terugbetalen van de € 500 plus de wettelijke rente.
Helaas voor de heer van Zuiden heb ik deze correspondentie en ons eigen schrijven bewaard.
Ik wil dan ook iedereen waarschuwen niet met deze man in zee te gaan. Ik kan niet anders zeggen dat we met een dubieus iemand en dief te maken hebben. Mooie praatjes en loze beloftes.

Het minste wat deze man kan doen gedupeerden geïnvesteerd geld terug betalen. Maar ik denk dat hij geld nodig heeft om andere zaken te bekostigen wat dan ook moge zijn.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van Zuiden Zonwering

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van Zuiden Zonwering nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sloesarwij