Klacht: handelaar in gebakken lucht

op 12 juli 2016 over Van Zuiden Zonwering in de categorie Interieurbedrijven

Tja, zoals je kan zien zal deze Olaf op geen enkele klacht reageren maar het is wel de pagina waar je op uitkomt met Google dus daarom mijn ervaringen ter waarschuwing voor potentiële klanten:

Op 7 januari 2016 een screen besteld en de 3 werkweken levertijden waren echt gegarandeerd.
Hij komt snel, meet de boel op en brengt snel offerte uit. Bij mij ging dat laatste via e-mail.50% aanbetaald en dat was in dit geval dus € 400

Maar ja, na weken geen scherm. Zoveel beloftes die hij allemaal niet waarmaakte en vooral het onbereikbaar zijn (GSM neemt ie niet op) en vooral NIKS van zich laten horen bij problemen.
Jij als klant moet maar proberen om met hem in gesprek te komen. Na een maand of 4 ½ was ik het helemaal zat en heb hem formeel in gebreke gesteld en ook zijn ouders (waar ik dan wel het adres van had) aangesproken op het gedrag van hun zoon. Belde zijn pa hem ter plekke op en dan neemt ie dus wel zijn GSM op!
Hij noemde daarna via de e-mail weer een datum 2 dagen na mijn ultimatum en spraken we als montagedag dinsdag 14 Juni af.
Maar ja, de avond daarvoor nog niks gehoord en dus weer gevraagd (e-mail) of ie de boel nu binnen had ja of nee en verteld dat geen bericht (zijn handelswijze) altijd beroerder is dan slecht nieuws.
Bleek dat ie de boel nog niet had ontvangen (of hij het screen ooit besteld heeft is maar de vraag).
Afijn, ik eiste mijn aanbetaling dus terug per 13 Juni en , je raadt het al, hij heeft gewacht tot vandaag 12 Juli om mij dat gedeeltelijk terug te betalen. Mijn pissige mailtje van 11 Juli dat ik weer zijn ouders ging bezoeken heeft blijkbaar effect gehad.

Maar ja, hij heeft wel € 50 annuleringskosten ingehouden terwijl dat nergens op papier staat en hij zich gewoon zelf niet aan de voorwaarden (3 werkweken) heeft gehouden en ik hem natuurlijk nog veel te lang de tijd heb gegeven om te leveren. Hij heeft er zelf alles aangedaan dat er geannuleerd moest worden dus eigenlijk is hij mij die € 50 schuldig, ik niet aan hem.

Dus ik ben nu een half jaar verder, geen screen!, € 50 lichter en heb € 2000 aan ergernis gehad vanwege de stuitende handelswijze van deze man die wat mij betreft enkel handelt in gebakken lucht.

Dus mocht je met hem in zee willen gaan met z’n mooie verkooppraatjes, betaal hem 0,0 aan want hij neemt je er dus feitelijk mee in gijzeling.
Is dus ook een man die volstrekt niet begrijpt hoe je op een normale klantvriendelijke manier met zijn klanten om moet gaan dus zeker een leverancier om links te laten liggen.
Zelf zou ik altijd gaan voor een zaak met een showroom zodat je tenminste nog een adres hebt om verhaal te halen bij problemen want de 100% internetformule (op 7-1-2016 was er nog wel een showroom!) is mij behoorlijk opgebroken.

dat ik de niet terechte en niet gecommuniceerde annuleringsstraf van € 50 krijg terugbetaald.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van Zuiden Zonwering

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van Zuiden Zonwering nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door teunn00