Klacht: plaatsen op rij 2 in het Circus theater Scheveningen

op 03 september 2018 over Stage Entertainment Nederland in de categorie Kaartenverkoop

We hebben de bovenste helft van de voorstelling gezien.De onderste helft van alles wat er op het podium gebeurde was voor ons niet te zien.We keken tegen het podium aan ipv erop.Wat er op het podium iets meer dan 50 cm vanaf de rand gebeurde was voor ons alleen te zien als we gingen staan maar dat kon natuurlijk niet.
Ik vind het schandalig dat deze kaarten als duurder verkocht worden.Wij gaan vaak naar het theater in Utrecht en Nieuwegein en zitten dan ook vooraan maar dit is ons nog nooit overkomen.We hoorden ook van de mensen op rij 1 dat ze er net zo over dachten. Soms ging er van dat gezelschap ook iemand even staan.

Het is jammer dat ons dit is overkomen. We waren met 4 kleinkinderen en dus met z,n zessen. We willen graag de helft gecompenseerd krijgen zodat we nog eens kunnen gaan en dan goedkopere plaatsen kunnen kopen verder van het podium af.
Ik hoop dat er wat met onze klacht gedaan wordt zien uw reactie tegemoet

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Stage Entertainment Nederland

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Stage Entertainment Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marijke Oostveen