Klacht: Pizza plastic

op 16 mei 2016 over Domino's Pizza in de categorie Cafés en Restaurants

Zojuist pizza gehaald (pizza chicken curry) echter was de curry op en had het personeel zo hard met de curry op de tafel geslagen dat de curry fles kapot sprong. Naast mijn pizza.. Deze heb ik wel mee naar huis gekregen zonder waarschuwing. Eenmaal thuis aangekomen neem ik een hap uit mijn pizza en breek ik bijna mijn tand op een stuk plastic van de curry fles! Direct terug gegaan geld terug gekregen echter nog steeds niet blij met de stand van zaken!

Vervolgens klacht ingediend bij Domino’s en kreeg ik dit antwoord:
Uw melding is door ons beoordeeld en ons antwoord is: Beste Melissa, Ik heb bij het filiaal geïnformeerd, en dit werd bevestigd. Echter heeft u van 2 pizza’s het geld terug gekregen terwijl er maar met een pizza een probleem was, en er ook maar een pizza terug is gebracht. Ik heb het personeel laten weten dat dit niet de bedoeling is, en dat werd met veel begrip opgepakt. Ze gaan erop letten dat zoiets als dit niet nog eens voorkomt. Met vriendelijke groet, Anna van Domino’s Pizza.

Erg onprofessioneel, geen excuses , geen oplossing, reeds weer geantwoord maar geen antwoord meer gekregen!

Schadevergoeding/ Pizza bon voor bepaalde tijd gratis pizza.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Domino's Pizza

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Domino's Pizza nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Melissa En John