Klacht: Pizza kaas met beetje shoarma

op 02 juli 2017 over Domino's Pizza in de categorie Cafés en Restaurants

Mijn man en ik zijn vaste klanten bij jullie maar, vanaf vandaag niet meer. We hadden een pizza shoarma bij jullie besteld en i.p.v. Een pizza shoarma kregen we een pizza kaas met klein beetje shoarma. Omdat we hier toch wel beetje van baalde hebben we het filiaal hierover gebeld en kreeg ik een brutale medewerker aan de telefoon en zei dat hij eerst ging overleggen. Omdat hij de telefoon niet goed had weggelegd konden wij alles horen wat er werd gezegd en dat wij vandaag niet de eerste waren die belde om een klacht in te dienen over de pizza shoarma. I.p.v. Dat er werd gekeken naar een nette oplossing moest ik online maar een klacht indienen (je kan online op dominos geen klacht indienen, alleen een beoordeling als je eten hebt besteld) ik vertelde aan de brutale medewerker dat wij vaste klanten zijn en altijd tevreden zijn over de pizza’s maar dat dit gewoon niet kan. Toen ging hij nog een keer overleggen en weer konden wij alles horen. Uiteindelijk heeft hij tegen ons gezegd dat we dan maar naar een andere pizzeria moeten en hing hij gewoon op.

Als er vanuit dominos een passende oplossing wordt bedacht (niet krijg een pizza gratis maar oprecht een goede, passende oplossing) en de medewerker die ons heeft geholpen een passende excuus aanbiedt.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Domino's Pizza

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Domino's Pizza nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door E.j.dewit