Klacht: Schilderij wordt niet geleverd

Shep op 11 april 2018 over Pixers in de categorie Drukkerij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 26 maart een canvas schilderij besteld en betaald. Deze zou binnen 10 werkdagen geleverd worden. Het is nog steeds niet geleverd. Op de website van pixers staat de status nog steeds op betaald maar nog steeds niet op in behandeling. Op mijn mail krijg ik een standaard reactie met daarin dat zij vanwege drukte nog niet op de mail kunnen reageren. Ik ben bang dat ik opgelicht ben.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik nog deze week mijn schilderij krijg, anders mijn geld terug.

Bericht van Pixers

5 jaren geleden - Geachte klant, onze welgemeende excuses voor de vertraging. Om onze producten te verbeteren zijn we een samenwerking aangegaan met nieuwe zakelijke partners, wat helaas veel vertraging heeft veroorzaakt in het drukproces. We ontvangen veel berichten op dit moment en dat is de reden waarom we niet snel genoeg kunnen antwoorden. We doen ons best om het probleem op te lossen. Voor meer informatie over uw bestelde canvas, kunt u contact opnemen met onze customer care manager via [email protected] onder vermelding van uw ordernummer.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Pixers in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Shep