Klacht: poster niet ontvangen

sjaan2016 op 25 mei 2018 over Pixers in de categorie Drukkerij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

6 maart bevestiging ontvangen dat de poster verzonden is, nu 25 mei nog steeds niet ontvangen

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn poster heb ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pixers

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pixers nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Pixers

5 jaren geleden - Geachte klant, onze welgemeende excuses voor deze situatie. Stuurt u alstublieft de details van uw bestelling naar onze Customer Care Manager op [email protected], zodat we u verder kunnen helpen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Pixers in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door