Mijn Klacht:
over een maand een poster besteld ,vorige week geleverd ,maar de verkeerde,al 3 keer gemaild ,maar nog geen tegen bericht
Gewenste Oplossing:
graag de juiste poster

[email protected] op 19 april 2018 over Pixers in de categorie Drukkerij
over een maand een poster besteld ,vorige week geleverd ,maar de verkeerde,al 3 keer gemaild ,maar nog geen tegen bericht
graag de juiste poster
Bericht van Robin van Klacht.nl
5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pixers
Bericht van Robin van Klacht.nl
5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pixers nog niet in behandeling is genomen.
Bericht van Pixers
5 jaren geleden - Beste Christine, onze klantenservice heeft contact met u gehad over uw bestelling en het probleem is opgelost. Onze welgemeende excuses voor de vervelende situatie. Maakt u zich geen zorgen, de klantenservice zorgt ervoor dat alles goed afgehandeld wordt en u de juiste poster ontvangt.
Bericht van Robin van Klacht.nl
5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Pixers in behandeling genomen