Klacht: onbereikbaar

MALL op 18 mei 2018 over Pixers in de categorie Drukkerij

Mooi behang besteld en ontvangen, maar helaas de 2 delen sloten niet aan. Mail gestuurd en binnen enkele dagen reactie dat er binnen 10 werkdagen een nieuwe zou worden verzonden. Nu 3 weken later nog niets ontvangen, telefonisch niet bereikbaar en geen antwoord op de mails.

Oplossing is makkelijk, ik wil nieuw behang dat wel goed aansluit

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pixers

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pixers nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Pixers

5 jaren geleden - Geachte klant, onze welgemeende excuses voor de vertraging. Om onze producten te verbeteren zijn we een samenwerking aangegaan met nieuwe zakelijke partners, wat helaas veel vertraging heeft veroorzaakt in het drukproces. We ontvangen veel berichten op dit moment en dat is de reden waarom we niet snel genoeg kunnen antwoorden. We doen ons best om het probleem op te lossen en sturen u zo snel mogelijk uw behang. Voor meer informatie over uw bestelling, kunt u contact opnemen met onze customer care manager via [email protected] onder vermelding van uw ordernummer.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Pixers in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door