Klacht: Niets geleverd

Van Surksum op 14 mei 2018 over Pixers in de categorie Drukkerij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bijna een maand geleden heb ik een deursticker besteld en betaald. De 10 werkdagen levertijd zijn ruim voorbij. Telefoon wordt niet aangenomen en mails niet beantwoord.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik de bestelling over een week ontvangen heb. Dus op uiterlijk 21 mei 2018.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pixers

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pixers nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Pixers

5 jaren geleden - Geachte klant, onze welgemeende excuses voor deze vervelende situatie. Om onze producten te verbeteren zijn we een samenwerking aangegaan met nieuwe zakelijke partners, wat helaas veel vertraging heeft veroorzaakt in het drukproces. We ontvangen veel berichten op dit moment en dat is de reden waarom we niet snel genoeg kunnen antwoorden. Voor meer informatie over uw bestelde deursticker, kunt u contact opnemen met onze customer care manager via [email protected] onder vermelding van uw ordernummer.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Pixers in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door