Klacht: levering

bestchoice1000 op 02 mei 2018 over Pixers in de categorie Drukkerij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb 24 dgn geleden een bestelling geplaatst maar nog niets binnen gekregen,ik heb meerdere mails gestuurd en telefoontjes gepleegd (ze nemen nooit op) lijkt wel alsof ik in de zeik wordt genomen

Gewenste Oplossing:

als mijn bestelling binnen is en een excuus heb gehoord.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pixers

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pixers nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Pixers

5 jaren geleden - Geachte klant, omdat wij juist sneller willen leveren zijn we een samenwerking aangegaan met een nieuwe drukkerij, wat helaas juist meer vertraging heeft veroorzaakt in het drukproces. We ontvangen veel berichten op dit moment en dat is de reden waarom we niet snel genoeg kunnen antwoorden. Voor meer informatie over uw bestelling, kunt u contact opnemen met onze customer care manager via [email protected] onder vermelding van uw ordernummer.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Pixers in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door