Mijn Klacht:
Ik heb op 18 mei een bestelling gedaan en heb alles betaald. De levering zou binnen 10 werkdagen zijn maar dit werd enkele weken later. Regelmatig contact hierover gezocht maar op geen enkele manier mogelijk om contact met Pixers te krijgen. Niet telefonisch: niemand beschikbaar wordt er gezegd, niet via mail: vanwege drukte komt het antwoord later is het standaard antwoord, maar komt echter nooit.
Na eindeloos wachten eindelijk de bestelling binnen gekregen (door Post achter een kruiwagen gezet, zonder aandkondiging dat er iets onderweg was) waarna de bestelling weer niet compleet bleek te zijn!!!!
Weer contact gezocht, weer geen enkele mogelijkheid hiervoor! Na hier een klacht neer te hebben gelegd te horen gekregen dat het bij de produktieafdeling was doorgegeven en dat de ontbrekende raamsticker er BINNEN ENKELE DAGEN AAN ZOU KOMEN. Dit was op 21 juni!!!!!!
Het is nu ondertussn 9 juli EN NOG STEEDS GEEN RAAMSTICKER!!!
Ik kan mijn Serre die ik aan het herinrichten was vanaf half mei, dus nu nog steeds niet afmaken! Schandalig dat dit bedrijf gewoon niet aanspreekbaar is!
Gewenste Oplossing:
Tevreden zal ik over Pixers nooit of te nimmer meer zijn, maar ik eis dat mijn raamsticker NU ONMIDDELLIJK geleverd wordt. Dit kan gewoon niet!
