Klacht: GEEN LEVERING

Rian.huijberts op 09 juli 2018 over Pixers in de categorie Drukkerij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 18 mei een bestelling gedaan en heb alles betaald. De levering zou binnen 10 werkdagen zijn maar dit werd enkele weken later. Regelmatig contact hierover gezocht maar op geen enkele manier mogelijk om contact met Pixers te krijgen. Niet telefonisch: niemand beschikbaar wordt er gezegd, niet via mail: vanwege drukte komt het antwoord later is het standaard antwoord, maar komt echter nooit.
Na eindeloos wachten eindelijk de bestelling binnen gekregen (door Post achter een kruiwagen gezet, zonder aandkondiging dat er iets onderweg was) waarna de bestelling weer niet compleet bleek te zijn!!!!
Weer contact gezocht, weer geen enkele mogelijkheid hiervoor! Na hier een klacht neer te hebben gelegd te horen gekregen dat het bij de produktieafdeling was doorgegeven en dat de ontbrekende raamsticker er BINNEN ENKELE DAGEN AAN ZOU KOMEN. Dit was op 21 juni!!!!!!
Het is nu ondertussn 9 juli EN NOG STEEDS GEEN RAAMSTICKER!!!
Ik kan mijn Serre die ik aan het herinrichten was vanaf half mei, dus nu nog steeds niet afmaken! Schandalig dat dit bedrijf gewoon niet aanspreekbaar is!

Gewenste Oplossing:

Tevreden zal ik over Pixers nooit of te nimmer meer zijn, maar ik eis dat mijn raamsticker NU ONMIDDELLIJK geleverd wordt. Dit kan gewoon niet!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pixers

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Pixers in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pixers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pixers

Heeft op 10 juli 2018 om 14:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Rian, onze nederige excuses voor deze vervelende situatie. We willen ook graag onze verontschuldigingen aanbieden namens Post NL en deze rare manier van bezorgen. Helaas hebben we het ontbrekende deel nogmaals moeten printen, vandaar de vertraging. Wij vinden dit ook heel vervelend, maar vinden het ook belangrijk dat je uiteindelijk een product van goede kwaliteit krijgt. Je bestelling wordt volgende week bezorgd. Nogmaals - onze welgemeende excuses.

Alle klachten die gemeld zijn door