Klacht: Geen levering

Suuske77 op 18 mei 2018 over Pixers in de categorie Drukkerij

En al vanaf 23 april aan het wachten op de verzending, tot op heden nog niets ontvangen. Met vragen over product diezelfde dag nog bericht, maar vragen over levering geen gehoor ! Telefoonnummer op de site is ook niet in gebruik. Teleurstellend.

Graag contact over bestelde goederen, of geld retour.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pixers

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pixers nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Pixers

5 jaren geleden - Geachte klant, onze welgemeende excuses voor de vertraging en de problemen die hierdoor zijn ontstaan. Om onze producten te verbeteren en het assortiment uit te breiden, zijn we een samenwerking aangegaan met nieuwe zakelijke partners, wat helaas veel vertraging heeft veroorzaakt in het drukproces. We doen er alles aan om alsnog zo snel mogelijk alle bestellingen te leveren. Voor meer informatie over uw bestelling, kunt u contact opnemen met onze customer care manager via [email protected] onder vermelding van uw ordernummer.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Pixers in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door