Klacht: Betaald, niks geleverd binnen hun leveringstermijn

Jamin2 op 12 april 2018 over Pixers in de categorie Drukkerij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

21 maart 2 posters en 1 canvas besteld a 72,05 waarop ik 22 maart een mail krijg dat het maximaal 12 werkdagen gaat duren ivm een technische storing, 2 keer gemaild en niks gehoord van ze heb het gevoel opgelicht te worden die 12 dagen zijn om en geen bericht.

Gewenste Oplossing:

Binnen 5 werkdagen mijn bestelling of mijn geld terug

Bericht van Pixers

5 jaren geleden - Geachte klant, onze welgemeende excuses voor deze vervelende situatie. Stuurt u alstublieft de details van uw bestelling naar onze customer care manager op [email protected]. Uw posters en canvas zullen alsnog worden bezorgd of we sturen u het geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Pixers in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door