Klacht: Bestelling niet geleverd

op 17 maart 2019 over Pixers in de categorie Drukkerij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 3 weken terug een fotobehang besteld ( t.w.v. €159), dat binnen 7 dagen bezorgd zou worden. Ik heb ze na 10 dagen een mail gestuurd en kreeg als reactie dat ik het binnen 5 dagen zou ontvangen. Maar niks. Daarna nog een keer gemaild, geen reactie. Het telefoonnummer dat ze hebben is ook niet bereikbaar.

Gewenste Oplossing:

Als ik krijg waar ik voor betaald heb en anders mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pixers

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Pixers in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pixers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pixers

Heeft op 18 maart 2019 om 15:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste, uw bestelling wordt aan het einde van deze week verzonden. Straks zullen wij met u het contact opnemen en wij zullen u meer details geven. Onze excuses voor de vertraging.

Alle klachten die gemeld zijn door A.Kaplan