Klacht: Bestelling Niet Geleverd

EMmm op 17 april 2018 over Pixers in de categorie Drukkerij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik Heb 6 Weken Geleden Een Canvas Besteld Voor 70 Euro, na twee weken heb ik gevraagd waar bestelling bleef en kreeg een mail terug met bericht dat canvas was aangemeld bij post bedrijf.

Na Twee Weken Nog Niets Ontvangen, reactie op bellen en op dagelijks verzonden mails krijg ik niet.
Via Facebook een bericht geplaatst, die antwoordde dat ik moest mailen!!!

Ik Wil Mijn Geld Terug, onzin bedrijf.

Het Excuus Van Technische Stroring heb ik ook voorgeschoteld gekregen, na mijn pakket zogenaamd was aangemeld bij post bedrijf…

Nooit Meer En Ik Zal Het Door Geven Aan Ieder Die Ik Ken!! En Ik ga door tot ik heb wat van mij is…

Gewenste Oplossing:

Mijn Geld Of Bestelling heel spoedig Heb ONTVANGEN!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pixers

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pixers nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Pixers

5 jaren geleden - Geachte klant, onze welgemeende excuses voor deze vervelende situatie. Stuurt u alstublieft de details van uw bestelling naar onze customer care manager op [email protected]. Uw canvas zal alsnog worden bezorgd of we sturen u het geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Pixers in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door